Fredag

Hejhej bloggen och alla bloggläsare, idag är det fredag och det är dax för fredagmys:D Idag var nog det varit den mest chilliga dagen nåågon sin.. så här såg dagen ut:
Först vakna tyyp 20 i 8
Klä på sig dagsen outfil, en svart H&M tröja och en svart kofta och ett par svarta byxor och Vita strupmor :D
Sminka sig
Äta frukost på vägen till skolan
Sv-Film (Sandrov/slash/ Ida)
Lucia
No- Film ( söö tråkig film och järgen som sa att den var bra ,det måste vara något fel med han efter han fick tv:n i huvudet..hmm..)
Lunch
Eng-Film (Garden.. något :P)
Så film hela dan idag tyyp :P hehe.. snacka om chill va? :)

Sen så stacka man hem och var med Joanna bby idag sen så kollade man på tv och sen skulle Joanna hem och så gick jag in i duschen sen så gick jag och la mig och kolla på tv inne hos pappa och möös (a) och kollade på simspons (stavning) och sen gick jag och fixa mig och satt lite vid datan sen kom mamma och vi stack till nova för att köpa present till Elin och kläder och smink te mig :D (Y) Så man köpte
En svart tröja- As myysig (A)
Benvärmare(som var på Rea så som kostade 25 spänn :O)
Smink- mascara, läppglans(tyyp)
ett skärp- svart, as snyggt,
och present till Älin Älskling <3

Sen hem så nu hem och käka lite mat och sen NÖRDA sig i datan och sen städa mitt rum och kolla på film med familjen :D riktigt myys :)) <33
Brukar inte säga detta men, ÄLSKAR DIG BROSSAN :D <3

Är det någon som har hört talas om ALEXANDRA-MANNEN? Som lurar till sig flcikor och säger att hon en en tjej och hon jobbar för modellföretag? :O Men det finns en bok om det som heter "addad på nätet"
Det är en SANN historia!!
Ni mååste läsa den :)

den men ska jag lägga upp lite bilder? :)


VENEZIA bby <3



Flippppp Bild :P



Venezia bby och jag, IGGA mitt face :D



Made by mee :D

Ha det gött och njut av bilderna, <3

Kyss hejbajskosrvspastej :D XD <333

SandraLilja<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0