FREDAG

Wiiiiiiiiiiiiiie, IDAG ÄR DET FREDAG OCH MAN HAR LOOOOOOV NU :D


Hejhej bloggen nu är det så att vi har ju LOOOOV :D Det e ju helt underbart :) (Y) Så här har denna knäppa dagen varit :)
Först så SKULLE man få sov morgon till halv 9 men Tintin min störiga lillebror men även ÄLSKADE lillebror väcker mig halv 8 men jag ligger och drar mig till 10 i 8 iaf :P Sen så upp och duscha och fixa sig. Så här var dagens OUTFIT: En svart klänning och tigths till de och sen plattat hår och smink på det såklart :)
Sen så Kladdkaka och macka till frukost (A) :P Och sen drog man till skolan och då hade man P**** Bengt och vi kollade på film med han, BERNAD ( STAVNING) och TINTIN :P hehe.. kul? :) INTE.. VÄRDENS TRÅÅÅKIGASTE AVSLUTNING :(  men men livet levet ju vidare :) Så efter det fick i lunch, gröt, men saftsåsen var godast :))
Sen så gick man hem och då hade man inget och göra så då ringde man pappa och så hämtade han mig så var vi ute på några jobb och se sen slutade han så då åkte vi hem med Jonas (tror jag du heter :P ) och på bägen hem så kollade man på nybygget, där det NYA CHAMPIONSMAKANSIKA VARA :) (i stp) så du hämtade man upp hampus på vägen och sen stack vi dit :) Fiint fiint men klart är det inte inu :P sen så hem och skotta med pappi och sen så in och kolla på SIMSPONS såklart :) och sen nu datan :)

ha det KYSS och hej <3



Sandra Lilja <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0