Julklappar :D

Hej hej bloggen :D det har ju varit julafton och jag tänkte att ni kanske ville veta vad jag fick? :)
Jag fick:
Godis
Sminkväska
Smycken
Prenumeration på frida tiningarna
En kärlek skylt
The sims 3 spel(båda två)
Ljudet av ditt hjärta (bok) (twiligth)
Björnborgväska
IPOD tuch
1000 kr
present kort på Nova på 500 kr
SVEA mössa rosa :)
Frank Dandy trosor 2 st
filmer Natt på museet 1 och 2 an :P(var till Tintin också :) :P )
Bio kort
En rosa mys dress
Rosa as mysig tröja



Kärlek skylten :)


Björnborg väska



Ipoden med skyddet på :P




Tintin och min film :P (det blir nog mest tintins film :P)



The sims 3 <3


Smink väskan <3


SVEA MÖSSA <333
Bjuder på den bilden för där e jag helt osminkad och så :PP

Ha det bra och kommentera gärna <3

Sandra Lilja <3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sjukt fin björn borg väska ;)

2009-12-25 @ 17:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0