Lördag

Hejhej bloggen jag har ju vatt uppe i älmhult nu ett tag (en dag men ändå) det var as ballt :)
Så  i fredags kväll var man på nova för  att handla smink och så, men så glömde man köpa foundation :O
 kris läge asså :O Så men fick åka in på morgonen och köpa det och present till Älin som fyllde 13 och hennes kusin Henke 18 :D så gratta dom :D
 Så Älin fick så klart smink av miig :D hehe.. så sen halv 2 så satte vi oss i bilen på väg upp till älmhult, men när nu var i höör kräktes Elins hund sally som är imder än ett halv år gammak så det luktade spya i HELA bild :S *mysigt* Sen så åkte vi vidare och tillslut så var vi framme efter typp 1 timme ocgh 45 min min i bil.. hehe.. Lång tid dör mig ska jag säga (A) men men sen när man kom fram fick man träffa Älins släckt trevligt trevligt :) sen så åt min biff stroganoff och ris och grönsaker, gottgott :)  sen så var man ute med hundarna och så sen blev det efterätt, maräng, choklad tårta gottgott :) sen så var det film dax med 4 st filmer men efter den första fick i panik vi mååste ut så vi gick ut lite :) sen när vi kom inte sminkade jag och Elin Charlotta och Elin " 2 " tilll fjortisar och henke och dom andra drog till baren och drack :) hmm... längtar tills jag e 18 :D hehe.. haha  men men sen så brände Charlåtta sig på locktången och fick en stöt i sig, men det var ingen fara! <3 bränmären på tummen av stötarna :) Sen gick jag och elin ut med Timmy och Rangus (stavning).. Så var det bäckmörkt ute så kom en bil skit fortkörande  och sne vände och körde långsamt tillbaka :S och sen så hörde jag och elin typ en tjej som skrev, det lät som om hon blev våldtagen :S så jag och elin skickade in hundarna i skogen för att söka men dom hittade ingen, tror inte att dom var så långt inne :P men ändå vi var helt säkra på att där var något... :S så vi gick tillbaka och hämtade ficklapor och sökte igenom skogen, läskigt läskigt men jag eoch elin ska ju bi KRIMINALPOLISER :D hehe.. så vi var ju itne så rädda :D och ELIN bara jag ska kötta den som e där inne så elin bara DEt e kriminalinspektör ELin Alm :D XD kom ut nu annars släpper vi in hundarna och så kommer det 4 killar och bara jaså e du polis som vi börjad GAP FLABBA XD  men men sen så gick vi tillbaka till huset och så hade såklart Henke kommit tillbaka och då var klockan typ halv 1 hehe.. så jag och elin vi bara vi hittade en död kvinna i skogen i 35 års åldern XD han bara ärligt :O vi bara jaa sen elin bara nej sen han bara gapfalbba XD hahaha.. sne så gick vi och la oss så då var klockan tyyp halv 2 elr 2 XD så kllade vi på film, "män som hatar kvinnor" mkt till film säger jag vi somnade efter 10 min XD hehe.. men men Det var värt det <33

Ha det kyss hej <333



Sandra Lilja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0