LÖRDAG

Hejhej, idag är det den första dagen i bloggen som jag skriver om mitt lov :D jipppiee :D DEt har inte varit så chill för man blev störd halv 8 på morgonen av Tintin med sitt data spel och sen lyckades jag somna om men jag vakade igen av att tintin skrek och höll liv i köket.. :S SJUKT störigt :S och då var kolckan kvart över 8 oc då ville familjen gå upp och äta frukost så kommer Tintin in där med "sitt" alarm ( ljud med munnen :S) och tror att han ska få upp mig, men det får han inte föfr mig får man bara upp med pussar :))
Sen snart ska vi åka till NOVA och handla dom sista julklapparna :D (Y) bra bra :) jag ska försöka handla alllt till mig :D hehe... Mem men nu ska man då dra dit men ska byta om först och fixa mig, ha det kyss hej <333

Sandra Lilja <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Bättre väckarklocka än Tintin får man leta efter.

Kyss hej? Nytt utryck för mig XD Det rimma x) <3

2009-12-19 @ 09:23:36
URL: http://tassi.blogg.se/
Postat av: Hampus<3

Jag kan väcka dej med pussar :* <333

2009-12-19 @ 17:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0