Onsdag

Hejhej alla bloggläsare!! Idag har det varit en otroligt kulig dag :D

Man vaknade galv 8 och klä på sig sen kom Vanezia baby och så sminka sig och fixa lite saker sen så kommer Joanna, och sen dra vi till skolan denna gången äter jag inte frukost på vägen utan i skolan XD men men så hade man först
Idrott- prov (klarade bra faktiskt)
SO, med älskade Nina som äntligen har kommit tebaka :D(gjorde en ska om rmariket :O ) 
Slöjd- läste hela lektionen (a) kommer mer om boken jag håller på och läsa (A)
Lunch - pasta och korv gryta
Matte - Var i grupp 1 idag, hade biträdande rektorn :P 
Elevensval ute- vi kolla de på en film om rymden som jag valde *stolt* 

Sen så Var man med venezia och annat folk, kuligt kuligt<3



IGGA mitt FACE!!

Sen så drog man hem  till mig med venezia och byta om och sen drog man till stanstorp med Lotta älsklingen och skulle ha julfest så skynda sig dit och sen dansa runt granen och sen fika oc hsen kom tomten, undra vem det va? :O




Haha man ser otroligt feet ut i dom pösiga kläderna :O :S

men men livet leder vidaen, haha som man skratta nääst bäästa dagen tjajor :D Läängtar <33
Men den bäästa dagen e ju med älsklingen Hampus <3

                                          (06-12-09 <3)

Sen nu e man hamma och sitter vid datan och nördar sig :P hehe.. men men snart ska man nöörda sig e tv:n oxå :D haha vänner och gott folk som har mitt (mp) nr så finns jag där :)

ha det bra med er kyss hejpruttpastej! :D <33

Sandra Lilja <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

toffsar hahahhahaahahahhahah skämmmigt

2009-12-15 @ 17:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0