Söndag

Hejhopp alla blogg läsare, idag är det söndag och dagen har faktiskt varit rätt okej :) Men vaknade kl 10 och Nelly(min kusin kom hem hos mig) så då fick man gå upp och klä på sig och käka frukost men men så här såg dagens outfit ut :)


Jaja här är en bild på mina ben som man ser tydligare :P


Haha efter det så drog man till IKEA i MALMÖ ;D


Detta köpte jag;
Ett bord till sängen(nattuksbord)
En tavla (som jag ska ha en bild på mig själv;D(e EGO)
ljus och öjus hållare
En nackkudde som hette Lilja ;D :P

Bilder kommer..



Bordet som jag köpte ;D <3




Namnet på Kudden :P
Lilja det heter ju jag i efternamn.. hmm.. :P



Ljusen och tavlan som jag köpte ;D
Igga mitt fula utseende ;O



Har redan gjort MIN minnes plats ifall jag skulle dö ;O XD (Y) <33

ha det görr puss och kram <33

SandraLilja <3

Kommentarer
Postat av: charlotte !

fyfan, skippa snoddarna..

2009-12-06 @ 20:25:15
URL: http://www.charlotteperlaky.bloggplatsen.se
Postat av: Emilia

snoddar var sommarens mode ;)

Men alltid lika snyggt på dejh siis <333

2009-12-07 @ 21:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0