Söndag

Hejhej bloggen, idag ahr det varit en rätt jobbig dag så jag e rätt trött nu.." / Ska snart kolla på film med mamma !! "Mamut"(stavning) ska bli spännande :)

Så här har dagen varit :)

Idag fick man lite längre sovmorgon innan´brossan kom och väckte en men det blev till halv 10 sen upp och äta frukost och sen så ligga och slöa framför tv:n. Tintin och mamma skulle åka pulka.
Liksom hur kul e det och åka pulka? Bara springa upp och ner från backarna och det e kallt och jävligt.. :S Nej inte min grej precis :) Så då log jag och slöande sen fixa maten och sen dra till Jakriborg med mamma och kolla på julmarknaden där.. :) Riktigt fint var det där.. Ljus och mysigt överallt. Hade kunnat bo i den standen faktiskt (A) <3  Sen så träffade vi kusinerna där så vi snakcade lite bara sen gick jag och mamma in på café:et och drack varm oboy och lussebulle :D myysigt :) Sen så körde vi hem och skotta lite så vi kunde komma in till dörren och sen la jag och Tintin och spela lite tv-spel :P Jugnel party(stavning) :P tog maraton XD 40 spel det tar tyyp 2 timmar och spela men men sen skulle Tintin iväg och spela fotboll så fick man ju hänga med på det, men ÅNGRAR mig att jag följde med :( :S Men nu e man iaf hemma :) ska kolla på film nu som sakt:)


Jag på bilden :) :P


BJUDER PÅ DEN BILDEN :) <33

Ha det gött KYSS hej <333

Sandra Lilja<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0