Tisdag

Wiiiiie :D

Hej hej alla bloggläsare, snart e det ju jul och då måååste man önska alla GOD JUL :D Så God Jul alla <3

Men idag så har man vatt med mamma på jobber på Hälsomedicinskt Center i svedala( VÅRDCCENTRALEN ). Skojigt skojigt :D Så förs hade man telefontid och sen akut pasienter och sen bokade och sen akut sen äta :P Sen så telefon sen hade mamma Akut men då var jag med en läkare som hette Anders, Skit trevlig och rolig var han XD :) Så det vara as kul :D Sen så skulle man hem och äta och så men så på vägen hem så svängde vi in på pang :P Och sen han och fikade lite sen till pang igen :P och sen in på härliga hem, kan tyvärr inte skiva vad vi köpte för det e till Jul- plapps spelet tills imon så  och jag vet att Min moster Sara läser min blogg så :P  Sen så åkte vi till Nova Lund och handlade det sista tills imon :) hihi.. :))


Han var heeet ;)

Sandra Lilja <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Självklart blir jag jättenyfiken. Du kan ju inte skriva så.....



Kramar, så imorgon

2009-12-23 @ 13:23:24
URL: http://www.s-lilja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0