Tisdag

Hejhej alla bloggläsare.. Idag är det tisdag och Det är första december :D Snart är det jul ju :) det är bara 24 dagar kvar :)
Jag had etänk att jag skulle skriva precis varje dag även nu fast jag ligger ju lite back :P men men man får skriva fort ;D

Detta har hänt under dagen :)
Först vakna och så kommer man på att man börjar om nästan 5 min så skynd till skolan så den dagens outfit var LEE jeans en orange linne och en addidas tröja över med rosa strumpor (Y) Matchande ;$  men men sen så hade man först Sv/Eng (svenska denna dagen) sen NO med jörgen Sv öva till prov (N) Mentorstid, engelska men sen skulle vi haft SO men Nina var sjuk så vi fick håltimma + att vi fick sluta tidigare :D Vilket var jätte bra :)

Sen när man kom hem så Kollade man lite så tv och chillade :) Sen kom mamma hem så fikade lite med henne sen så skulle man dra till skolan med mormor och mamma och träffa tintin, det var öppet hus, och fika där igen :P och sen pysslade man lite ;) gjorde en över söt ängel.. hehe.. sen så kom man på att man skulle till jobbet och vara tränare så skynda sig hem och in med mormor i huset och sen dra med Lotta till hagalid :P Sen så slutade man för dagen och cyklade hem med Lotta igen då..
Lotta: Jag mååste skrika..
Jag: Gör det isf i dina händer annars spräcker du min trummhinna (Y)

Sen så NÖRDA sig vid datan och så sen soooova :D


Här var den dagen :) <33


ha det gött alla små sööta babisar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0