Torsdag!

Hejhej bloggen och alla bloggläsare nu e det 14 dagar kvar till jul och jag har inte hunnit julhandla :O skkit :O men men jag har precis lakt ut dom sakerna som jag önskar mig i julklapp både på nätet och min andra önskelista :D men men...

Dagen idag var varit chill.. (det e alla mina dagar) xD Men men, först så vakna man halv 8, liksom palla gå upp liksom men man gick upp iaf :P sen så när man kom till skolan ha hade med Jörgen med tv:n i huvet XD och sen så matte grupp 1 :P och sen och sne SO :P sen Sv/eng och sen Engelska, hade prov :O men det gick bra sen svenska, kolla på en sån film :) :P SÅ nu har man nt i huvudet som *** så sen var man med Venezia bby och så kollade på tv och lyssnade på musik och sen så skulle Venezia bby hem så nu sitter man vid datan och nördar sig här ska baka papparkakshus med mamma och broosan :)

 Ha det gött och glöm inte att ni ska klicka på bilderna om ni vill beställa den i julklapp te mig :D <33


Sandra Lilja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0