Torsdag

Hejhej alla bloggläsare:) idag är det torsdag och dagen innan skolan slutar :D skojigt skojigt. Men men.. Dagen har varit så här :P
Vakna tyyp 20 i 8 och man skulle va i skolan kl 8 hehe.. som tur hade vi jörgen som var 15 min sen hehe.. så vi blev inte sena till lektionen :P Men vi kollade på film, Tillsammans :P As Rolig ;P hehe.. Sen så hade vi Matte, en sån tävling jag var med så kallat" tjejerna" enligt robban (Jag var med alla killar för dom fattades en kille så :P ) 
Sen hade vi SO med ann.. (biträdande rektorn) kollade film där med :P haha.. Sen så SV/ENG och då kollade vi oxå film, mannen som talar med hundar elr nått :P hehe... 
Sen hade vi lunch och vi fick julbord, rätt gott faktiskt ;P  Sen så hade vi ENG och kollade på film fär med :P Sen SV och kolla fil där oxå och vi fick sluta 35 min tidigare :D:O (Y) 

Så det e rätt chillig dag ändå :D 

Men men nu ska man kolla på film med Mormor och mamma :) 
Ha det kyss hej leverpastej :D 




Sandra Lilja <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0