Dagen och prov

Hejhej bloggen och alla blogg läsare!

Som innan så har jag inget internet för pappa har strulat till det med det :/

Men aja sitter här i skolan och tyyp gör inget.. Har rast just nu (bästa ämnat) ;)
Sen idag har jag Matte prov idag :/ Har inte övat så mkt men jag tror jag kan det ;) :P

Var på Gympan igår och tränade mina små gymnaster lite sen blev det ledarmöte :) Snar kanske vi drar till lingvallen;) :O

Men men som sakt jag har prov om 10 min :O (N) :P

Så ska dra nu vi ses den puss hej leverpastej :D <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så klart gick det säkert bra på provet. Fin bloggsida. Kramar från moster Sara

2009-11-18 @ 19:54:34
URL: http://www.s-lilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0