Fredagen den 13

Hejhej bloggen och alla blogg läsare!

I dag så ska jag färga håret brunt om det nu blir brunt :P Vilket man får hoppas på :)

Dagen var varit rätt chill (Y)
Först vakna och gå upp och ta på sig och sminka, sen äta frukost få min bror till skolan vilket är jätte svårt.. och sen så tar man själv te skolan och man hade först svenska skulle läsa i 70 min (N) Men det blev läsning i 30 min och sen ett sånt spel tyyp, vilket var roligare än läsningen :P Sen hade man NO, de tvar också chill där, domare till flygplans kastningen :P
Och sen Bild med Bengt Bengtsson :O :S och sen lunch Pasta och köttbullar :/ Sen engelska hade Läxförhör hade itne fått glosorna men jag fick iaf 25/30 :) och sen så hem kolla lite på tv och sen somna man :P (A) Vakna senare av att pappa väckte mig och så skulle man städa hela huset :O
Färga håret sen :D
och sen kommer elin baby och så ska vi ut och träffa erik och eric och maybe någon mer :)

Ha det gött idag och tipsa andra om min blogg ;) (Y) <33

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0