Idol!

Hejhej alla bloggläsare! ;D

Jag har inte kunnat skiva så mkt i min blogg för att jag har haft problem med och ladda upp bilder och skiva och logga in på min blogg " / Men men men för hoppningsvis så ska det funka nu efter all längtan :) Men men  i fredags så var jag på idol skojskoj :D Jag vär där med Joanna och hennes mamma :) Någon som såg oss på TV?  om ni inte såg oss kolla på youtube(yt) igen :) Här kommer komma lite bilder :)

 
 (tryck på bilden och du kommer till youtube till hans låt :) )

Erik den snygga och sötaste ;D <33



Någon som såg denna skylten några gånger? ;D


IDOL <3

Innan det började !




Juryn satt där :P



ÄLSKAR DEN BILDEN ! <33'




IDOL! <3



IDOL skylten :D




Jag och Joanna baby, Ni var på IDOL ;D

hörru jag ser fet ut på den bilden! ;O (Jag e feet ) ;O ;S

Men bjuder på den ;)

Ha det så bra älsklingar! Det  var en fredagen :D <33

pusspuss <33

Sandra Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0