Shoppa idag tror jag :D

Hejhej bloggen har inte skrivt så mkt men igår så var jag och venezia på badet i lund och vi hade skit skoj som sakt ;D vi träffade Eliot och hans kompisar :D (Y)
och sen så såg vi en kille som vi kännde igen men vi kom inte på vart vi hade sätt men vi tror på bilden i skolan :P
Asså han är översöt :$ Och sen tar man bussen hem och chillar lite och käkar sen ska man ut och träffa Elin älsklingen :D och så träffa man på lite folk Erik och Rasmus tror jag att elin sa att han hette :P
Dom skulle dra till dalby och träffa kompisar.. hehe.. :P och sen gick vi och hyrde film, kommer inte riktigt ihåg vad den hette men men...

Sen Idag så ska nog jag och mamma åka in till stan och shoppa loss lite medans tintin är hos benjamin så då har man inte han släpande kring bena :D (Y) Så får man se vad man hittar :D

Sen kom Sara ( min moster ) att jag skulle lägga upp en bild på mig som brunett :D Det kan jag nog göra om jag blir bfra på bil (ibland så blir man ju inte det :O)

Aja men bilder kommer så småning om ha det gött ;)
Puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0