Shoppingdagen

hejhej bloggen och alla bloggläsare!

Idag var man och shoppade med mamma och mormor :) Vi köpte ett par byxor till tintin och ett par skit snygga tigths till med sen köpte man att par söta snobben strumper över söta var dom :D Sen så köpte man en kräm mot finnar (Y) sen köpte mamma en massa kläder:P (http://cinamobilblogg.se)

Sen så hem och äta och handla lite mat :) Haha nu sitter jag här på mammas data och skriver :D (Y) Och pappa dampar S: men men livet är inte helt perfekt.. " /

Som sakt jag SKA ladda upp en bild på mig som brunett :D Vilket konmer när jag får en bra bild.. hehe... :P

Någon annan i stp(staffanstorp) som vill träffas idag, har inbte så mkt och göra :P Men hör AV er till mig på denna: [email protected]

Ha det gött så ses vi sen pusshej leverpastej :D;D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0