22/10

Ska jag kanske börja video blogga också? (:

Alla kommenterar!! ;)

Sitter i skolan och det är torsdag snart fredag och lov. På fredag(imorgon) så ska man dra upp till lingvallen och träna gymnastik så kommer ta tåget upp (A) och sen kommer vi träna massa dubbel volter med mera. Kommer hem sen på söndag igen så jag kommer itne vara så aktiv på min blogg just då.

Ni får gärna kolla in min bilddagbok, [email protected] (har bytat namn, hette innan [email protected]) Men det gör man inte längre.

Tycker att ni ska börja kommentera lite mera på min blogg och bilddagbok.

Har ni "Facebook" (FB) så kan ni lägga till Sandra Lilja

Ha en bra dag puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0