Äntligen tilbaka

Tjaa. Nu är jag tillbaka med mitt skrivande.. Är lite seeeg på de ;P men du är det fiint ;) Nu håller jag även på att göra om lite bilder i www.picnik.com (Y)

Har gjort jätte många bilder xd men men..

Jag jobbade i tisdags, gick bra med väldigt stökigt ungar.. För alla ni som inte vet, jag jobbar som ledare för en grupp som heter micro (: Dom ska tävla fristående, trampett och matta och plint, gud vad ni har blivit duktiga (:

Idag har skolan varit riktigt bull först Idrott (var inte med) och sen SO ganska chill (: och sen slöjd, tråkigt som fan ( :( )och sen lunch (det var inte gott) sen matte (inte skoj) Sen datasalen, häller inte skoj.
Joanna har varit borta skit mkt.. saknar henne <3

Sen Hem och plugga i tiiep 3 timmar :'(
Asså kan det bli tråkigare?? ;o

Aja ha det bra ;) <33

Kyss på er som läser ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0