Tillbaka igen

Tjjenixen har varit borta nu i ett tag :/ har inte haft tid och skriva i bloggen så mkt men nu är jag inne och jag tycker att ni ska kommentare lite mer ;P

Jag kan börja med och berätta vad jag fick när jag fyllde år (: Jag fick en cykel av mamma och pappa och min lillebror tintin (rosa) riktigt fiin e det (a) och hörlurar till datan med mick. så nu blir det att ni får chatta mkt mer ;) och så fickjag massa pengar och gratis sms och en massage boll av min söta lillebror (: och jag fick en väska och perfym DKNY appel. riktigt  gott luktar den ;P och massa mer som jag inte orkar rabla upp nu.

I fredags var man med lotta och alexandra bebisar ;D riktigt kul hade vi vi träffade sten långben och massa annat roligt folk ;P
Sen träffade jag filip (min gudman) på lördagen och jakt varpå gång. (y) Såg en äklig död råtta på vägen ;O ;S och  sen då hem till mamma och tintin och sen dra till toftanäs och skulle hämta tintins andra cykel och köpa lampor till han, och sen så blv det en ny jacka till mig också på 2000 kr ;P xd men aja..

Men idag har man varit hos sara moster och firat henne ;D nu ska man kanske dra till alexandra baby <3

men vi hörs och glöm inte kolla in min bdb [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0