Chill dag

Hejhej bloggen<3
Idag har det varit en så sjukt chill dag asså..
Först så upp halv 8 och sen käka frukost och sen dra till bråhög
där man skulle ha gympa. Men Otto var typ 15 min sen en vi var nära på att gå.. xD
Men sen när man kom in i hallen så visade sig att det läckte in igenom taket xD Så det var blött överallt.. ;o
Så det fick bli badminton och biptestet.. :s Jag fick 6,7 Dåligt för mig kan jag tycka.. Jag hade pallat med typ till 8 eller 9 men hade inte mina gympaskor så fick jätteont i hälarna :S
Men men..
Sen så hade man So och då skulle man fortsätta på arbetet med Norge.. och sen så skulle man ha Textilsjöjd me ndet var inställt för Ursula kunde inte komma till skolan xD (y)
Så hade man inget och göra. Så jag och venezia och Joanna tråkade lite granna och sen så kom vi på att vi kunde kanske göra matteprovet innan matten började så man bara kunde äta och dra hem.. och det gjorde man man snackade med sprit kärinngen och hon gick med på det så var inne på 6 ors lektion men men man fick ju gå tidigare :D Sen så gick man och åt med Venezia och sen snackade man lite med Ingrid ifall man fick skippa den lektionen och det fick man för dom andra i klassen hade redan snackat med henne x) så man slutade vid 11.00 :d (y) Fett chill asså :D
Sen så hem, det tog 15 min att gå från skolan hem till mig :O :S och det är tyyp 200 meter :O xD
Sen så Plugga och sen kolla lite tv och sen somnade man x) och vaknade när kl var fem ? :o 
Aja så låg man och segade lite ganna och kollade på Scrubs.. :) sen Nu sitter man här :D (y)



Ha det bra
Sandra Lilja <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Orättvist att ni slutade tidigt >.< XD

2010-02-03 @ 19:13:09
URL: http://tassi.blogg.se/
Postat av: Sandra Den Bästa Lilja

haha ;) <3

2010-02-03 @ 19:17:54
URL: http://saandraliljaa.se.tc
Postat av: veneziabogdanov

:)<3

2010-02-07 @ 22:23:23
URL: http://veneziabogdanov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0