Grattis T som blir 9 :)

Hejhej alla bloggläsare (;
Som ni flesta vet så fyller min bror år :) 9 bast:D
Skojskoj :)

Igår så sov Tintin hos mormor och var där hela dan och sen skulle mamma hämta hen typ vid 22 så vi kunde få sova länge imon :)
Men så blev det ju inte ^^ klockan prick 7 ropar Tintin, När kommer ni? Och ja, man fick gå upp då xD
Utan mig och mamma och pappa fick han ett nitendo DSi och 4 spel till det och tillbehör som inte var i den färgen vi beställde.. Han fick ROSA ;o katastrof och paketet var en dag sen och ja helt kaos. Och sen fick han en klocka och en puma munk tröja, och så klart Björnborg kallingar av mig x)
Och så på dagen så satt jag och hackade grönsaker till tacosen (stavning) som vi skulle ha. Och kollade på film :)
Och alla andra städade lite^^
Och efter det så åkte vi in till lund och kollade på en så kallat åskshow, JÄTTETRÅKIGT ;o och sen efter fick man göra lite expriment xD
Sen så körde vi till per tutti i lund och åt glass ;) 
Bild kommer ;) 

Och sen så kom det gäster, så hade kalas för STORA T måste man skriva nu x) Lilla är inte tillåtet längre xD
Ja och sen kommer ny design som jag har gjort själv men behöver lite hjälp och lågga in det (; hehe.. men det fixar ju alltid matte till mig :D 
Så det ska bli NICE :D 

 

Ha det bra kyss hej leverpastej ;D <3
Sandra Lilja <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad söt du e på bilden! ;)

Och grattis stora T xP

2010-02-26 @ 09:12:52
URL: http://tassi.blogg.se/
Postat av: Sandra Den Bästa Lilja

Ähh... det är väll jag inte :O :S

Du är söt Tess <3

2010-02-26 @ 10:47:11
URL: http://saandraliljaa.se.tc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0