Inget och göra idag

Hejhej bloggen :)
så alla vet så har jag inget att göra :(
För igår var man hos mormor och firade henne :)  :) Så grattis till henne :D
Och i morse så hade jag och mamma och pappa världens diskution om att dom ska sluta stänga av mitt internet
-.- det gör dom heeela tiden :( men nu så om jag sitter mer än 4 timmar per dag så får jag itne ha internet på 2 dagar . Så då gäller det att begrensa!  obbs ! :b hehe.. :P
Och sen har jag fått blåa linder av mina kusiner så har försök stätta in dom hella morgonen och dom är inte inne inu :( men men.. DOM SKA IN !!!!!
Haha xD
 Men nu ska jag nog dra skriver mer sen babes <3

Kyss hej <3
SandraLilja<3

Kommentarer
Postat av: Nelly

Ladda upp bilder på linserna sen! :D

2010-03-02 @ 07:27:20
Postat av: Sandra

Haha, öhhmm... jag har itne fått i dom inu xD <3

2010-03-02 @ 09:18:56
URL: http://saandraliljaa.se.tc
Postat av: Therese

Vi har visst studiedag på måndag xD

2010-03-05 @ 18:27:21
URL: http://tassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0