Sannigen

Hejhej alla bloggläsare!

Jag tänkte berätta lite extra om mig. Min persolnighet..
Jag är rätt blyg av mig när det gäller olika saker..
Jag är oftast lite blyg när jag träffar nya personener och sånt som vi vet..
Ni som känner mig EXTRA bra vet..
När man säger att jag ska göra en sak fast jag inte vill, kan jag stå upp till mig själv och säga, nej det vill jag inte. Jag är inte taskig utan jag väljer själv vad jag vill göra.. Så är det, pungt slut.
Gör gör inte saker som jag själv inte väljer. Även om jag bli tvingad. Så väljer det jag själv vill göra!
Jag vet att jag inte borde vara så blyg av mig av att snacka med vissa och jag vet inte vad jag ska svara, jag blir bara så otroligt nervös, och rädd(blyg)
Jag är rätt lätt däremot att visa kärlek med tar det svårt när man inte får sina känslor besvarade..

Tycker denna låten passar in på mig !

jag har upptäckt en sak jag e bara till besvär
jag har upptäckt en sak att jag hör inte hemma här
för det kvittar vad jag gör så blir det bara fel
jag orkar inte mer att spela detta spel

jag vill få det att ta slut, jag vill bort härifrån
chanser efter chanser men står själv här som ett fån
att vara sig själv det funkar inte nej
för att vara sig själv passar inte för en tjej

men inte ens det klara jag att vara
finns det nån för mig, finns det ngn som kan svara
har försökt så många gånger men har aldrig hittat den
som ska göra mig lycklig som e mer än min vän

men du bby, du finns i tanken var minut
utan dig vid min sida tar mitt liv snart slut
du e unik och speciell, du e de bästa man kan va
du har allt,(du har allt) som jag alltid velat ha


du e så fin att jag tror att jag drömmer
du e hon som jag aldrig nåsin glömmer
du är den jag vill vara me
du e allt jag behöver för att kunna le


du är en ängel med ögon som glittrar
och jag vill alltid få kalla dig min flicka
du är den baby, den jag vill ha nära
för du och jag, ska nog alltid vara kära

kan inte glömma men vill inte minnas
för det svider, att VI inte kan finnas
du va den drömmen jag hoppades på
för allt dumt jag gjort vill jag säga förlåt

det händer då och då att jag tänker tillbaka
jag har haft en ängel, borde ju inte klaga
men ibland kan de hända ändå
för mitt hjärta har slutat slå

gråt inte för förlustet, le för det hände
i mina ögon kommer du allti va en kämpe
så mkt saker du fått gått igenom
förlåt mig, om jag varit en av dom

du va sån fin, jag tror att jag drömde
på vår resa ihop va de mig som du glömde
saknaden e stor, men längtan e större
ska hitta nån att älska ända in i döden



Sandra Lilja <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Låten är bra :D

2010-02-15 @ 19:57:47
URL: http://tassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0