tillbaka

hejhej alla bloggläsare :D
Nu är jag äntligtligen tillbaka :D ;)
Och det är ju lov, extra bra ju ;)
Just nu sitter jag nere i källaren och chattar och skiver i bloggen på mammas data :)
Som dom "flesta" vet så spara jag pengar till egen laptop och och det går sådär :P

Igår var jag på 41: en års fest hos Björn, Emma och Sara :) Grattis Björn ;)
Det är trevligt trevligt :) förutom att där var inga platser och sätta bilen på så pappa backa ner på en cykel väg XD
Min bror T (Tintin) fyller år på torsdag, 9 :)
Ett Stort GRATTIS TILL HAN :)
Och ni som kollar min blogg (alla som jag känner)
Så önskar T sig :
Nitendo DS
Wii-spel
Pengar
Kanske Kläder
Nät till att förvara bollar i, bollnät
RENT LEGO, inte bionicel (stavning)
Present kort till Bio och fotbollsskor
DS spel, mario boss,
Extra kontroll till wii
Wii, DONKEY KONG
Skidglasögon som man kan ha glasögon i
Hårwax, D:F

Det var nog allt :)
Så nu ska man kanske upp och käka lite sen drar man och handlar Kanske på Nova :)

Ha det bra kyss hej leverpastej !!
Sandra Lilja

Kommentarer
Postat av: Therese

Leverpastej! asgarv

2010-02-20 @ 17:56:55
URL: http://tassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0