21/1 - 10

Tänkte att skulle bryta till Tjena istellet för Hejhej? :)
Aja tjena alla bloggläsare :)

Idag har det varit en sjukt otroligt rolig dag med sina ledsan stunder :P
Först började med att jag fick 30 min på mig att klä på mig, äta frukost
och gå till skolan..
Och sen så han man precis in på No-lektionen och sen närdet slutade så hade man Matte.
Tänker säga några saker om mattelektionerna:
Det är som ett fritids där inne med barn från 6-9 år gamla.
Alla skriker.
Matteläraren luktar sprit.
Man förstår inte vad hon snackar om.
Hon är alltid sur.
Alla HATAR henne... Nu tycker väll in att jag tar i med "hatar" men det är sant!
Hon är alltid den som ska vara exakt på allt.
Låter ingen får gå på toa under lektionen.

Lite "**" mattelektion va? Och dom låter mig inte byta grupp.. Har försökt med det i över att halv år.. och det är andra som har bytat grupper men jag "får" inte.. Hur "**" får man va?

Aja sen så hade man PROV i SO.. det gick rätt bra fakt man inte hade tränat så mycket.. Kunde det innan oxå :)
Sen så SV/ENG och sen så lunch!!
ÄRTSOPPA, Nej Tack!!
Sen så hade man Engelska och sen Svenska!!

Vill tipsa om 2 sjukt bra böcker!!
1. Boken heter " Mine" och den är skirven av Joanna Kenrick..
Riktigt bra, den är dessvärre på Engelska den jag har, tror den finns på svenska :)


2. En bok som heter" Vampyren i Blackeberg" Oxå en rikigt bra bok som är berondeframkallande.. Det handlar om en kille som heter Oscar och blir mobbad och slagen varje dag av sina kompisar.. Och han vill Hämnas..
Riktigt bra bok!!




Sen så efter svenskan så hem och chilla liet och kolla på tv..
Både jag och mamma känner oss på "väg" att bli sjuk så vi får väll se vad som händer.. :)
Så kan inte komma till träningen.. :(

Men man har väll snälla vänner som underhåller en på MSN och på bdb :)

Ha oxå en SJUK NYHET!! :O
Nu ligger jag på topp 6 !!! :O


Men Sanningen och HEMLIGHETEN idag är att Joanna och Venezia babesen blev riktigt bulade idag... hehe... :)

Joanna Pettersson http://joannapetterssonlife.blogg.se  tilsammans med Natalie Fogelberg!! <3 Bebes det med :) (L)(L)

Ha det bra kysshejOSTPASTEJ!! <3



Sandra Lilja <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0