Frisk

Tjena alla bloggläsare : )

Som ni alla vet så har jag varit lite sjuk nu i 3 dagar men nu är jag ÄNTLIGEN frisk!! :D
Jag har haft feber och huvudvärk och ont i ryggen, av någon viss anledning, men bort med det... För skitet i ryggen ska väll inte förstöra resten av min vecka :D Och imon är det FREDAG och då ska man antingen vara hemma själv på kvällen med lilla T (Tintin, min bror) eller så ska man vara hos mormor, men men vo får se, tror jag ska vara hemma och chilla iaf, men vi får se ; )

Sen så har jag "fixat" min egen design som ska bara läggas in i hedern, men det kan ju inte jag, jag är ju *** helt oteknisk så det får matte göra (y) :)

Och sen tycker jag att ni borde vara mer sociala på SMS !! :O

Men imon ska jag till skolan så alla ni som har längtat efter mig så vill jag bara säga, JAG KOMMER IMON :D

Men skriver mer sen :D
Ha det bra kyss hej leverpastej : )

Dålig kvalite på bilden :)
Sandra Lilja <3



Kommentarer
Postat av: Therese

KYSS HEJ LEVERPASTEJ! :D <3

2010-01-28 @ 18:30:52
URL: http://tassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0