Kärlek

Kärlek är ett svår ord att förklara och det finns många förklaringar till de..

Och detta är en förklaring som Sebastian har skivit och han gick helt på känslan:)

                                       Jag ser det som att kärleken och livet går hand i hand.
                                     Kärleken är det som ger mig hopp om saker, det är det
                                            som får mig att skratta och må bra.
                                     Ser inte kärleken som nått man kan hitta, jag tror mer
                                                       att kärleken hittar en själv.
                                         Finns många som går runt och blir "kära" i varje 
                                               snygg person man ser, men det är så mycket 
                                                                mer än bara det.
                                      Kärleken är allt egentligen, jag ser kärleken som en gud.
                                               Man måste tro på det för att verkligen
                                                       ska kunna känna den, och när 
                                           man känner den så kommer man märka av det.

                                                                        Skriven av Sebastian

                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0