Kunskapsskolan

 Hejhej alla bloggläsare!! :D

Idag var man ju på ett öppet hus på "kunskapsskolan" det värkade vara riktigt bra där :)
Att man lägger upp sin egen planering och och man har allt arbete på datorerna.. och väldigt öppet och man tar ansvar för sitt arbete..!! Jag är sånn.. hehe..
Värkar vara bra skola med BRA LÄRARE!! och god mat :)
Så då ska man nog söka in till den skolan :))

Men nu så sitter man på msn och chatttar med Tess och Matte och Fredrik och chillar lite :)

så ha det bra!! kysshej leverpastej :)<3

Sandra Lilja <3


Kommentarer
Postat av: Matilda^^

Hej :D

Jag vet inte om du kmr ihåg mig från särslövs ridcenter?! Men iaf... Menar du Kunskapsskolan i lund? För där går jag^^ Skulle va kul om du adda mig på msn :P om du vill för det va vääldigt länge sen :)

2010-01-31 @ 00:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0