Läs texten, men kopiera den inte!!

Hejhej alla bloggläsare..
Denna testen har jag precis skrivit och det är sanningen bakom mitt liv just nu..

Äkta vänner LÄSER falska bläddrar förbi!!

Kommentera TEXTEN!

Vad fan gör jag är på jorden om jag inte är ens värld att titta på? Står i ett hörn och glor. Ingen pratar med dig, du bara står där som ett missfoster. Jag betyder inget för någon eller några. Stå där helt orörd och känner hu knä svag jag blir. Du behanlar mig som jag inte är värld någonting.Du leker dig den bitchen som springer runt och tror att du vet allt och att du är bäst.  Du snackar skit om mig, och det sårar mig rakt i hjärtat. Du kan slå på mig, skrika på mig, skär sönder mig, döda min kropp och min själ för jag är ju INGENTING värd. Vad är jag? Jo en ängel utan vingar, kan du hjälpa mig flyga? Så jag kommer från denna jord och denna värld?

Du kan skirka på mig, du kan slå på mig, du kan skära sönder mig, du kan ta allt, men mitt hjärta kan du inte ta från mig för där finns du, ******. </3



Kopiera inte denna texten tack, för jag har skrivit den själv! </3

 

Sandra Lilja <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag läste den på bdb. <3

2010-01-15 @ 18:50:00
URL: http://tassi.blogg.se/
Postat av: Joanna

Hänt? <3333

2010-01-16 @ 10:32:41
Postat av: JeleN

Tjena. Såg på blogtrop att du skrev att du gillar att deisigna bloggar, skulle du kunna tänka dig att hjälpa mig ?:D

2010-01-16 @ 17:31:54
URL: http://jelenjohansson.blogg.se/
Postat av: JeleN

Tack för svaret, skulle gärna vilja ha länkarna:)

2010-01-16 @ 21:38:37
URL: http://jelenjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0