Min kärlek till dig Christopher

Jag förklarar min kärlek rakt ifrån hjärtat till dig Christopher<3



Så fort jag ser dig så känns det som en vind blåser rakt i mitt ansikte.
Få fort jag hör ditt namn så får jag en riktigt pirrande känsla i magen.
Det jag gör varje dag 24 timmar om dygnet är att jag tänker på dig, det går inte en minut utan att du snurrar i mina tankar.
Att bara känna din närhet betyder mer än något annat...
Du e ingen lik som jag någonsin har träffat och du kommer alltid förbli den ända.
Kärleken till dig e enorm. Att få känna din hand kring min nacke och känna dina läppar imot mina, den upplevelsen och den kärleken
finns inte mer hos någon annan än dig.
Man blir som ett lycko rus när jag ser dig.
Det är som om dina ögon lyser upp ett mörkt rum som e helt svart.
Ditt lendee är oemotståndligt.
Lika så ditt betendee..
Du är alltid den som har en öppen famn när allt e som skit.
Du är den som får mig att tro på mig själv, vilket ingen annan har fått mig till att göra..
Även så kan kärleken imellan oss särat på oss lite men du är den som får det att läka ihopa igen.
Det tar en secund att lära känna dig.
Det tar en timme att TYCKA om dig
Det tar en dag att ÄLSKA dig
Men det tar en EVIGHET att glömma dig..
För mina ögon är du som en ängel, som någon gång kommer lämna denna jord och då kommer jag följa med..
Så lämna inte mig för då e det som du häller salt i mitt hjärta och det svider och dunkar mitt hjärta allt långsammer och långsammare..
För du är den som ger mig hopp och lycka.
Du har den famnen som är stor, varm och gosig.
Visst, jag har sakt till många att dom e snygga och söta, men inte lika mkt som du är...
Du är den som betyder mer än någon annan gör.
Du är den som alltid tar hand om mig.
Du är rätt kaxig av dig.
Det är ingen som kan förstöra det imellan oss för då kommer du och tar hand om den personen.
Och jag får alltid som jag vill.
Det är många som har sakt till mig att jag e snygg och fin och gullig, men dom menar inte det på det sättet som du menar.
Du menar min insida!
Dina kramar och dina pussar e oemotståndliga...
jag säger bara om man har kramat dig en gång, kan man aldrig släppa taget om dig!<3


Jag älskar dig Christopher <3


Kommentarer
Postat av: Hampus

Vf känner jag ingen de mesta som står här från när vi va tsm? :s

2010-01-07 @ 23:31:42
Postat av: Sandra Den Bästa Lilja

hahahahahaha för den att jag skulle kunna va tsm men en kille som sminkar sig? :S asså inte för och va sån då.. men hade bara kunnat haft killar som kompisar dom som sminkar sig :S

2010-01-08 @ 18:58:28
URL: http://saandraliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0