RIKTIG KÄRLEK!! <33

Denna dikten har Christopher skrivit till mig och det är all kärlek och lite till mig..
Jag säger bara SJUKT JÄVLA FIN!! ÄLSKAR IDG MER ÄN NÅGON ANNAN ÄN DU KAN!!
Du är liksom min förebild, min idol, min kärlek, mitt allt! Det finns ingen annan Christopher i denna värld som betyder mer han han och det finns ingen annan människa som betyder så JÄVLA mkt för mig!! Din kärlek till mig är mitt allt <3



Det enda jag ser, på vägen mot lycka är dig.
Dina ögon, lyser som stjärnorna på himlen.
Du är det finaste jag någonsin har sett.
När du inte är hos mig finns det inget annat som surrar i mitt huvud än dig.
När du är hos mig stänger jag ut allt annat och tänker bara på dig.
Tryggheten som du ger mig har jag aldrig känt förut, du håller mig starkt men
 endå ömsint i din famn.
Du behöver inte säga någonting, det enda jag behöver är din värme och närhet.
När du inte är här är min största önskan just att du var det.
När du rör vid mig strömmar värmen genom mitt blod.
 När du pratar med mig känner jag glädjen jag aldrig känner annars.
 Den som inte älskar dig har inget hjärta.
Det som är så lätt att säga till andra tjejer, vågar jag inte säga till dig.
Så rädd att inte få kärleken bekräftad tillbaka.
 Men jag älskar dig.
Om du lämnar mig kan inte såret i mitt hjärta läka.
Du finns alltid där, vad som än händer.
Du kysser som ingen annan flicka gör, med största känsla, som ger mig mest värme.
 När jag ser dig, ser jag alltid vinnaren i en skönhetstävling.
 Vad är kärlek?
Du är kärlek.

SKRIVEN AV: FINASTE CHRSTOPHER !! <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0