Slappdag

Tjena alla bloggläsare!! :D

Idag har det varit en riktigt slappdag.
Först så vakna vil typ 11 och sen äta frukost och kolla tv och sen kolla filmm AMARICAN PIE2, As bra :) Och sen så läsa i en bok.. hade inte och göra och sen kolla på tv med pappa som sitter och snorar ner en.. xD
Sen så kom man på en brilijant ideé att man kan möblera om sitt rum, så fram med tumstocken och mäta :D
Som tur var så fick allt precis plats! :) Så alla ni som har varit hemma hos mig vet var bokhyllan står och var skrivbordet står , och nu har jag bytt platser på dom.
Så jag har får tur fått upp datan så jag skan skriva i bloggen och chatta som *** :D (Y)
hehe, men sen så kom jag på att jag har inteen tillräkligt lång internet sladd, så jag kunde ju inte komma ut på internet x) xD :(
Och sen efter det så gick man och tänkte tyyp i 2 timmar på det, och sen kom man på att kan kan ta sladden i inne vid tv:n och så ifall den var tillräckligt lång :P
Men det passade så man kunde gå in på internet xD får göra en sladd sen :)
Och sen DATAN lite och sen duscha och nu datan och man chattar som *** med matte :D
En riktgt trevligt och sjyst och bra kille det som man kan lita på till 1000 % !! Som om livet är skit och man bara vill dö så finns han där :) Du är en RIKGT bra och J*VLIGT SNÄLL KILLE <3

Men lite senare ska man ut med ÄLIN BABY kanske :D:D <33


Men ha det så gött :)



Sandra Lilja <3


Kommentarer
Postat av: Tiza

Mysig blogg du har ^-^

Hoppas du får en bra kväll :)

2010-01-23 @ 19:53:00
URL: http://tiiza.blogg.se/
Postat av: malin

ahah du fattade inte vad jag menade..

2010-01-23 @ 21:15:52
URL: http://malin.full.nu
Postat av: malin

ahaha men inget

2010-01-23 @ 21:49:43
URL: http://malin.full.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0