Slut på lovet

Hejhej alla bloggläsare!

Nu e det snart slut på lovet som har varit 3 veckor och lite till..
Och då blir det hårda vägen igen, men alla lektioner och läxor och en
massa till. Aja man får plugg och ligga i om man ska bli POLIS.
Det ska jag och Älin bli :)
Vi kommer gå ut gymnasiumet och sen så ska jag flytta upp till Åre
och bli skidlärare, och Älin plugga.
Och sen så ska vi söka in till POLISHÖGSKOLAN.
Och jag ska bo kvar hos mamma och pappa när jag fyller 18 för att
Mattias har lovat med en sak :$
hehe.. ((:

Men men nu ska man snart till IKEA med Tessi och Mamma och Annika :) (tess mamma)

så ni får ha det så bra, kyss hej <3



Sandra Lilja <3


Kommentarer
Postat av: elin

Najs blogg ;D vad händer imon då ? :>

2010-01-10 @ 20:15:49
URL: http://elinlou.blogg.se/
Postat av: Sandra Den bästa Lilja

Tack :)

Det vet man inte :) Skolan tror jag.. :)

2010-01-10 @ 20:26:40
URL: http://saandraliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0