Spring runda!

Hejhej alla bloggläsare!! :D

Idag så sprang man med Lotta och Amanda Babesen :) Joanna BBY kunde inte komma :( Så vi fick springa utan henne.. :)
Roligast joggingturen EVER!! <3
För så hade AMANDA stått och väntat på mig i en kvart, för jag var sen  xD Och sen så när jag kom så sprang vi i väg.. ÄLSKAR DUNKIGA LÅÅÅÅTAR :D
Första varvet så pallar man springa hela och är sketa trött sen.. men andra varvet gick om ett rinade vatten. Och trejde varvet så gick oxå som ett rinande vatten.. Lotta och jag väntade in Lilla AMANDA som gick, det tredje varvet.. och lotta "töntade" sig som vanligt och denna gången sprang hon runt en lyktstolpe och runt en bänk och såg knäpp ut xD och sen så var snön så hal och man höll på att halka hela tiden.. :S men men..
Sen så cyklade runt i hela rundellen xD och sen så drog jag hem :):):)
 
Men mitt tips till er som springer när det är kallt ute är :
1. Ha ALLTID musik med dig mes snabba DUNKIGA låtar!! som Te.x Eurodancer!!
2. Ha en halsduk, du får bättre luft då :)
3. Ha alltid en vatten flaska i korgen :)
4. Sluta inte spring när kroppen skirver efter av att få sluta, för kroppen lurar dig :D
5. Spring INTE ENSAM :)

Ha det bra ÖNSKAR Sandra Lilja med Lotta och Amanda !! :D



Suddig bild men xD

Sandra Lilja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0