Test :)

1. Gå in på google.
2. kopiera den första bilden efter varje följande ord!

1. Detta är jag om tio år ( sök ditt namn ) - Hmf...
2. Detta är mitt drömmyrke ( skriv vad du vill bli )
3. Detta är min bästa vän ( skriv din kompis namn )
4. Detta är min pappa ( Skriv din pappas namn )
5. Detta är min mamma ( Skriv din mammas namn )
6. Detta är min pojkvän/flickvän ( Ta första bilden när du sökt på hans/hennes namn )


1. Detta är jag om tio år ( sök ditt namn )


2. Detta är mitt drömmyrke ( skriv vad du vill bli )


3. Detta är min bästa vän ( skriv din kompis namn )



4. Detta är min pappa ( Skriv din pappas namn )


5. Detta är min mamma ( Skriv din mammas namn ) (stolt över min mamma ist :))


En sån snygging tackar man inte nej till ;) <3


Kommentarer
Postat av: TjänaPengar

vill du börja tjäna pengar på din blogg har läs den nu i en vecka mycket bra blogg fin desing hade tänkt länka dig ifall det är okej har över 10 000 läsare per dag kontkata gärna mig ifall du är intreserad genom att skriva ett inlägg Ex ja jag är intreserad av att känna pengar och bli längad så besökerjag dig om ca : 2 dagar och har du då ett inlägg om att du vill så ska jag skicka min emial

2010-01-22 @ 09:41:10
Postat av: DL'

nice blogg ;D

checka min & kommentera :)

2010-01-22 @ 19:47:53
URL: http://majide.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0