The day

Tjena alla bloggläsare =)

Idag så har det inte varit en chill dag med sjukt ball dag  (Y)
Först så vakna klockan 8 och sen så var man tvungen att klä på sig och dra till Jobbet (gympan) och sen så drog man hem vid 12 och sen så käkade man frukost och drog till kusinerna.
Hade fett NICE där med Herman och Julia och Nelly :D
Nelly och Julia sminkarde mig till.. ja jag vet inte vad man ska säga men jag var helt ORANGE och svart/grå ögonskugga och sen så Tyyp 100000 KG mascara och 700 lager Eyeliner... man kunde knappt se :O :S xD Men det var sjukt roligt och sen så skulle man ta modellbilder oxå.. xD Det blev 2 missbildade där man såg helt drogad ut :O
Och sen så kom mamma och så drog man till Gerdahallen för ett spinningpass (Spinstyrka) Hon var inte så bra.. Han killen som vi hade förra gången var mkt mkt mtk bättre :D (Y)
Sen så hem,, och nörda sig i datan och sen duscha =) och Sen käka lite och sen data..
Och sen JOHAN FALK :D:D

Hehe.. hade tänkt att jobba på G.S.I där han jobbar xD ;)
Asså jag är seriös, jag hade tänkt och bli POLIS =) Så passa er :) :P

Men när jag får bilderna fråg Julia eller Nelly så LOVAR jag att dom kommer ut på bloggen :)

Ha det BRA Kyss hej LEVERPASTEJ <3


Igga Annikas face xP

Sandra Lilja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0