The day of my life..

Hejhej bloggen och alla blogläsare :)

Idag så har man vatt i skolan.. Så först No, stökigt som f*n..
Sen så hade man matte, man hade kära bästa NINNIS <3
As lungt och skönt idag asså..
Sen så hade man so med ninnis igen, och sen sv/eng..
och sen äntligen lunch, var hungrig ända sen matten :O
Jag kunde gått hem och käkat men pallade inte :P
Sen så Engelska, och man fick ju gå 10 min än alla andra ;) hehe... men man hade
utveklingssamtal! Det gick bättre än vad jag hade väntat.. :P kommer få minst G i alla ämnena :) och matte mellan MVG och VG :) och lika så svenskan :)
Men nu tänker jag plugga EXTA mycket så jag kommer in å en bra linje och så jag kan plugga på
POLISHÖGSKOLAN sen :)
så det ska bli NICE om man kommer in på det :)
Men nu har man pluggat STEN HÅRT och är värd att få komma ut och springa lite med LOTTA gumman <3
Så ska göra det nu :) Skriver mer sen BEBISAR <333

Kyss hej leverpastej :)<3



SandraLilja<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0