The day

Hejhej alla bloggläsare :)

Idag är det så att jag och tess (bäästa) ska gå på per tutti eller MCD i lund :)
Trevligt trevligt:)

Men i morse var det VÄRLDENS PINSAMMASTE OCH ÅRETS ÄVEN!!
Jag låg i mammas och pappas säng och kollade på tv där, jag hade även somigt där för pappi är inte hemma ^^
Så ropade mamma på mig att vi skulle äta frukost och så visst inet jag att Tintins kompis Samuel var
här så jag var bara i trosor och gick upp och så ser jag Samuel sitta där, och jag som bara hade trosor på
mig ärligt talat FLÖG in på mitt rum och tog på mig en tröja...
Pinsammare kunde inet det h blivit och mammii satt och gravade som F*N xD

Men nu lämnar vi pinsamheterna bakom oss x)
Man väntar nu på att mammii ska dammsuga klart för hon och Tintin och Samuel ska in till lund bad så jag åker med henne in och 
tar nog bussen hem :)

Men jag skiver mer ikväll kyss hej babes ;) <33

 

Önskar Sandra Lilja och Therese Green :)<33


Kommentarer
Postat av: Therese

Och det slutade på NOVA XD

2010-01-17 @ 13:11:38
URL: http://tassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0