Längesen man skrev

Hejhej bloggen :)
Det var skit längesen jag skrev, jag vet.. Lite synd faktiskt men nu kommer det ett nytt inlägg iallafall. :D
Hehe.. Men nu tänkte jag skriva lite :)

I Tisdags så var jag och Tess och sjöng hos sångpedagog (stavning). :) skojskoj, ska sjunga White Horses nästa Tisdag (y) Och så sjöng jag och Tess Solo tillsammans. Låter lite så men, ja han sa att det hette så.. xD
Det var skoj så klart :) Men sjukt närvöst xD. 

I Onsdags så var man ju i skolan sen så kom man hem och tog det lite lungt, för det behövde man. Har haft huvudvärk sen i söndag och så har jag det typ fortfarande.. Det hjälper inte med värktabbalett.. -.-

I Torsdags så har jag hemma för jag hade sån huvudvärk. Asså jag kunde knappt lyssna på någon musik elr så men men.. jag låg och kollade på tv med täcket hela dan typ från 11 på morgonen till 17 kvällen.. Men jag sov ju oxå ganska mycket xD 

I Fredags så slutade man 13.00 så då drog man hem och kollade lite på tv och sen kom pappi hem så då började man bråka om vad vi skulle kolla på men det blev att jag fick kolla på mitt *stolt* xD Och sen sså vid halv 4 så drog man in till Lund och mötte Elin vid tågen så då gick vi och kollade lite i affärer och sen gick vi och fikade på mikaj eller hur det stavas. Mys mys och sen senare på kvällen så kollade man film med mamma och T :) " borta bäst, hemma värst" Roligroligt xD

I Lördags så spelade STORA T fotboll så då fick man kolla när han spelade.
Tintin: Sandra, vet du vad ? :O
Sandra: Nej, vadå?
Tintin: Jag gjorde 6 mål och jag var topp :D
Sandra: Bra.. då.. xD
Och sen drog man och köpte present till min nya nästkusin som inte  har fått ett namn inu men det är en kille och alla kallar han olika, från sten till gotte (gottfrid) XD så söt han är asså ;o  Riktigt gullig :L 

Söndag: Idag så har man itne gjort så mycket man gick upp 8 och så  fick man bre en macka och  sen dra till hagalid och ha träning, är tränare.  Skoj skoj, men nu är man sjukt trött. Och nu snart så kommer joanna baby bästa vän :D och sen så ikväll så ska vi gå och se på bio :D FARSAN :D SKojskoj :)

Ha det bra kysshejLEVERPASTEJ ;) <3

SandraLilja<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0