Tess sov här! :D

Hejhej alla bloggläsare! :D
Idag är det onsdag och Tess har sovit över här ;)
(för första gången på snart 14 år )
Det är imonernade ;o så sjukt kul vi hade xD
Vi satt typ och snackade med lite folk på Omegle och på msn såklart.
Så satt man typ nästan hela natten xD
Men vi sov självklart oxå ;) Lite seg är man ju ;P
Haha när vi vaknade så läg vi och drog oss och så chattade  jag lite ganna på IPODEN och Marcus sa att han tyckte jag var trög XD Okej det var morgon och jag var tött. Men nu har det gått, hmm.. 7 timmar sen vi vakna och jag är fortfarande trög ? :Å
Är det NORMALT?
Ja för mig är det de, xD
Men nu ska jag åter gå till det jag ska göra ;)




Så ha det LEVERPASTEJ! :D
Sandra Lilja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0